Workshop Vlaamse AquarelCLUB

Workshop Aquarel dinsdagavond voor diegenen die de 5 opleidingsjaren gevolgd hebben, voor gevorderden en voor allen die de passie met enige ervaring in het aquarelleren te pakken hebben: IEDEREEN WELKOM. Dinsdagavondleden krijgen een speciale lidkaart: Vlaamse AquarelCLUB = € 350 geldig voor een volledig schooljaar. Er worden ook demo-avonden georganiseerd met gerenommeerde gast aquarellisten. Voor de CLUBleden in het lidgeld inbegrepen. DEMO-avond op 31 oktober 2023.

Wanneer ?

10 dinsdagavonden

Op 26 september; 3, 10, 17 en 31 oktober; 7, 14, 21 en 28 november; 5 december 2023, telkens van 19u00 tot 21u45

Waar ?

Vlaamse Aquarel- en Tekenschool
Jeruzalemstraat 18
8000 Brugge

Lesgever

Lesgever/animatie + avonden vrij atelier: Fernand Thienpondt – geeft ook demo’s en persoonlijk advies!

Inschrijven

De prijs voor het lidmaatschap van de Vlaamse AquarelCLUB bedraagt 350 €. Klik op de knop Inschrijven voor deze cursus en volg de instructies op.

Indien nog vragen, aarzel niet om Fernand Thienpondt te contacteren, waarvoor dank.